Een fysieke goodiebag van een digitale cultuurmarkt!
In het najaar organiseren we traditiegetrouw onze BrusselArt Toernee, een cultuurmarkt voor begeleiders van groepen volwassenen. Zij kunnen er het aanbod van Brusselse culturele organisaties ontdekken en zo inspiratie opdoen voor activiteiten en uitstappen.
Dit jaar ging de Toernee digitaal door. Om de activiteit toch een fysieke dimensie te geven, kreeg elke deelnemende groepsbegeleider een goodie bag toegestuurd met promomateriaal, flyers, infoboekjes,… van de cultuurorganisaties die op de Toernée stonden.
Voor het maken en verdelen van de goodie bags kregen we hulp van de vrijwilligers van Kuumba, het Vlaams-Afrikaans huis. Zo werden twee vliegen in één klap geslagen: een ruggensteuntje voor Kuumba’s vrijwilligers, voor wie een vrijwilligerswerkje hier of daar vaak helpt om het einde van de maand te halen (wat niet vanzelfsprekend is in coronatijden). En een fysieke goodie bag voor de deelnemers aan een digitale cultuurmarkt.
Bedankt voor de hulp Kuumba!